Welkom op de site van de
Saab Classics Vereniging
(opgericht in 1980)

We hebben T-shirts en petjes met het nieuwe clublogo.
Neem een kijkje in de shop
Indien u lid bent van onze club, dan stellen we het op prijs om de contributie via automatische incasso te innen. U kunt ons daarvoor machtigen via een machtigingsformulier, dat u hier kunt downloaden. Het scheelt ons namelijk enorm in tijd en kosten.
Om een machtiging in te trekken is een email, gericht aan de ledenadministratie, voldoende.

Volg ons op Twitter

Volg ons via Twitter hier
Je via Twitter al ons nieuws lezen.

Je kunt ons nieuws ook via een RSS-feed ontvangen. Klik daarvoor op het RSS-logo boven de nieuwskolom of klik hier
FEHAC nieuws. Wij zijn lid van deze vereniging, die de belangen van oldtimerclubs in Den Haag en Brussel behartigt en die er voor zorgt, dat de oldtimers niet alleen bewaard worden, maar ook in gereden kan blijven worden.
Zie het nieuws op onze FEHAC pagina
Hier vind je honderden video's over Saab en alle modellen van Saab.
Via de zoekbalk kun je je eigen video's hier zoeken.
Rubriek DOCUMENTATIE met chassisnummers en modellenoverzichtl
Rubriek: REGISTERS met het Saab 96 jubileumregister (1979).
De gegevens kunnen verouderd zijn, daar deze nog achteraf uit de vorige site van ons is overgenomen.
Indien je gegevens aangepast wil hebben, mail dan even naar webmaster@saabclassicsvereniging.nl

U kunt advertenties aanbieden.

Saab 92/93
Saab 95
Saab 96
Saab Sonett
Saab 99 en 90
Saab 900 Classic
Te Koop of Tekoop gevraagd advertenties kunt u hier (na inloggen) opgeven.
U kunt uw oldtimer Saab of overtollige onderdelen of manuals, etc. hier aanbieden. Ook als u wat zoekt voor uw oldtimer, kunt u die hier opgeven.
Als u lid bent kunt u dit online doen door eerst in te loggen (rechts boven). Heeft u nog geen inlogkode, dan kunt u die aanvragen via de webmaster. Geef even naam en adres daarbij op.
Een advertentie wordt zowel op de website als in de Saabbode geplaatst.
Voor leden is een advertentie gratis op de website inclusief eventuele foto. Deze wordt ook geplaatst in de Saabbode (gratis).
Bent u geen lid, dan kun u via dit emailadres: advertentie@saabclassicsvereniging.nl uw advertentie opgeven. De kosten bedragen in dit geval € 7,-- inclusief eventuele foto op de website. In de Saabbode kost een foto voor niet-leden € 10,-- extra.
U kunt altijd kiezen om wel of niet een foto bij de advertentie in de Saabbode te plaatsen.

Voor de advertentievoorwaarden zie ook hier.

De website is constant in ontwikkeling. We zullen er regelmatig nieuwe funkties aan toegevoegen.
De site heeft een interactief karakter en zal ook mede door uw steun verder uit kunnen groeien tot een contactplaats voor de leden van onze vereniging, maar ook voor niet-leden, die toch wel geinteresseerd zijn in de klassieke Saabmodellen.

We willen graag zien, dat de leden hun auto's op de site plaatsen, waardoor er een register ontstaat van "ons" wagenpark. Bovendien kunnen de auto's in dat register in de scroller aan de rechterzijde van de site zichtbaar worden gemaakt. Alle images daarin komen uit het door u ingevulde register, mits u dat toestaat uiteraard. Dit kan bij het register ingevuld worden.
U dient hiervoor wel in te loggen met uw inlogkodes.

Inlogkodes kunt u ook aanvragen via het contactformulier. Uiteraard dient u wel lid te zijn van onze vereniging. Bent u nog geen lid en wil dat wel worden of overwegen, klik dan hier voor meer informatie. Bij de aanmelding ontvangt u daarna de inlogkodes.

Naast dit register, kunnen er ook in de gallerij foto's worden ge-upload van b.v. vakantiemomenten of anderzins. U dient daarvoor wel in te loggen met uw inlogkodes.
Verder nodigen wij u uit om in het gastenboek te schrijven.

Indien u iets wilt kopen of verkopen dan kunt u dit doen via deze site. De bedoeling is natuurlijk wel, dat het iets te maken heeft met onze hobby. Het is geen algemene marktplaats.
De toegang hiertoe en de voorwaarden hiervoor vindt u hier. Alleen leden kunnen hier voorlopig gebruik van maken middels de inlogkodes. Wel zijn de advertenties voor iedereen natuurlijk toegankelijk

Ongetwijfeld zult u soms vragen op opmerkingen hebben over de site. Wij horen dat graag van u. Daarvoor kunt u bij "contact" ons mailen. Wij zullen uw opmerkingen serieus nemen en u krijgt altijd een antwoord terug.

Bekijk en abonneer je op onze RSS-feedsOnze RSS-feeds
Volg ons op Twiter