Disclaimer - Links - Sitemap - Contactinfo - FAQ Nederlands Engels

General terms and conditions advertising

Hoe geef ik een te koop/gevraagd advertentie op?

Advertenties dienen schriftelijk te worden opgegeven aan de redactie. Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van:

Welke mogelijkheden heb ik om te adverteren binnen Saab 96 vereniging?

Adverteren is mogelijk op de website van Saab 96 vereniging en in Saabbode.

Het advertentiegedeelte van de site is voor iedereen toegankelijk. Alleen leden kunnen echter de advertenties online plaatsen. Advertenties van niet-leden worden, na ontvangst van het verschuldigde bedrag, zo spoedig mogelijk op de website van Saab 96 Vereniging geplaatst. Advertenties blijven 30 dagen zichtbaar op de site. Eén foto erbij plaatsen is mogelijk, mits de foto niet groter is dan 50 KB (en 350 x 247 pixels).

Alle ontvangen advertenties worden automatisch ook geplaatst in de eerstvolgende editie van Saabbode. Het plaatsten van een foto in het blad kost 5 euro voor leden en 10 euro voor niet-leden (inclusief bewijsnummer).

Vriendelijk verzoek om, als uw Saab verkocht is, dit te melden op advertentie@saab96vereniging.nl zodat de advertentie kan worden verwijderd.

Wat kost een advertentie?

Adverteren op de website en in Saabbode:

• gratis voor leden
  • 5 euro voor niet-leden

Eén foto plaatsen bij uw advertentie is mogelijk. Dit is gratis op de website (maximale grootte 50 kB en 350 x 247 pixels) en kost 5 euro voor plaatsing in Saabbode voor leden en 10 euro voor niet-leden (inclusief bewijsnummer).

Last minute advertenties zijn mogelijk en kosten (uiterste inzenddata zie onderstaand):

• 5 euro voor leden
  • 10 euro voor niet-leden

Advertenties worden geplaatst na schriftelijke opgave en na ontvangst van het eventueel verschuldigde bedrag op Postbanknummer ........... t.n.v. Saab 96 Vereniging Noord Nederland te Dokkum. Er wordt geen factuur gezonden. Gegevens en tekst conform schriftelijke opgave.

Wanneer wordt mijn advertentie geplaatst?

Alle advertenties worden na ontvangst zo spoedig mogelijk op de website van Saab 96 Vereniging geplaatst. De advertenties worden automatisch ook geplaatst in de eerstvolgende editie van Saabbode. Saabbode verschijnt 5 maal per jaar. Het blad wordt verstuurd in de laatste week van de maanden februari, april, juni, augustus, oktober en december.
De sluitingsdata voor plaatsing (2009) zijn als volgt:

Saabberichten         Sluitingsdatum:     Sluitingsdatum
                                  last minute*
1 14 januari                4 februari
2 18 maart                  8 april
3 20 mei                     10 juni
4 15 juli                       5 augustus
5 16 september        7 oktober

11 november          2 december

*de sluitingsdatum last minute is alleen van toepassing op te koop en gevraagd advertenties, dus niet op andere kopij.

Advertenties opgegeven en betaald vóór de sluitingsdatum van Saabberichten worden geplaatst op de website en in de eerstvolgende editie van Saabbode.

Welke gegevens moet ik opgeven?

• Naam / Adres / Postcode / woonplaats / Lidnummer
  • Soort advertentie: te koop / gevraagd / te ruil
  • Eventueel extra's: foto / last-minute
  • Advertentietekst (indicatie grootte maximaal 120 tekens)

Commerciële uitingen, zoals wervende teksten of links naar websites of anderszins, worden niet toegstaan.