Algemene regels advertenties

Hoe geef ik een te koop/gevraagd advertentie op?

Advertenties dienen schriftelijk te worden opgegeven aan de redactie. Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van:

Welke mogelijkheden heb ik om te adverteren binnen de Saab Classics Vereniging Nederland?

Adverteren is mogelijk op de website van de Saab Classics Vereniging Nederland en in de Saabbode.

Het advertentiegedeelte van de site is voor iedereen toegankelijk. Alleen leden kunnen de advertenties online plaatsen. Advertenties van niet-leden worden, na ontvangst van het verschuldigde bedrag, zo spoedig mogelijk op de website van de Saab Classics Vereniging Nederland geplaatst. Advertenties blijven 30 dagen zichtbaar op de site. Een foto erbij plaatsen is mogelijk (350 x 250 pixels).

Alle ontvangen advertenties worden automatisch ook geplaatst in de eerstvolgende editie van Saabbode. Het plaatsten van een foto in het blad is gratis voor leden en kost € 10,-- voor niet-leden extra.

Vriendelijk verzoek om, als uw Saab verkocht is, dit te melden op advertentie@saabclassicsvereniging.nl zodat de advertentie kan worden verwijderd.

Wat kost een advertentie?

Adverteren op de website en in Saabbode:

• gratis voor leden
  • € 15,--voor niet-leden

Een foto plaatsen bij uw advertentie is mogelijk. Dit is gratis op de website (maximale grootte 50 kB en 350 x 250 pixels) en ook gratis voor plaatsing in Saabbode voor leden en € 10,-- voor niet-leden.

Advertenties worden geplaatst na schriftelijke opgave en na ontvangst van het eventueel verschuldigde bedrag op bankrekeningnummer NL05 INGB 0003 1145 03 /  BIC: INGBNL2A  t.n.v. Saab Classics Vereniging Nederland te Dedemsvaart. Er wordt geen factuur gezonden. Gegevens en tekst conform schriftelijke opgave.

Wanneer wordt mijn advertentie geplaatst?

Alle advertenties worden na ontvangst zo spoedig mogelijk op de website van Saab Classics Vereniging Nederland geplaatst. De advertenties worden automatisch ook geplaatst in de eerstvolgende editie van Saabbode. Saabbode verschijnt 5 maal per jaar. Het blad wordt verstuurd medio maanden februari, april, juni, oktober en december.
De sluitingsdata voor plaatsing (2017) zijn als volgt:

Saabbode

sluitingsdatum 2017

15 januari

15 maart

15 mei

15 september

15 november

Advertenties opgegeven en betaald voor de sluitingsdatum van de Saabbode worden geplaatst op de website en in de eerstvolgende editie van Saabbode.

Welke gegevens moet ik opgeven?

• Naam / Adres / Postcode / woonplaats / Lidnummer
  • Soort advertentie: te koop / gevraagd / te ruil
  • Eventueel extra's: foto
  • Advertentietekst (indicatie grootte maximaal 120 tekens)

Commerciele uitingen, zoals wervende teksten of links naar websites of anderszins, worden niet toegstaan.